לוגו אוניברסיטת בר-אילן

אוניברסיטת בר-אילן

ברקט - הקטלוג המאוחד של רשת הספריות
 

תצוגת רשומה

 
רשומה 1 מתוך 1
No Previous Record   No Next Record
‫ מס. מערכת: ‬   002445760
‫ סוג: ‬   EBOOK
‫ מחבר: ‬    Kotler, Philip, author
‫ כותר: ‬   Marketing 4.0 [electronic resource] : moving from traditional to digital / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan.
‫ טקסט מלא: ‬  
‫ מו"ל: ‬   Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, Inc., [2017]
  ©2017
‫ תאורת: ‬   1 online resource (xix, 184 pages).
‫ הערת הגבלה ‬   Restricted to subscribers and limited to one user at a time.
‫ הערה: ‬   Includes index..
‫ הערת תוכן: ‬   Fundamental trends shaping marketing. Power shifts to the connected customers -- The paradoxes of marketing to connected customers -- The influential digital subcultures -- Marketing 4.0 in the digital economy -- New frameworks for marketing in the digital economy. The new customer path -- Marketing productivity metrics -- Industry archetypes and best practices -- Tactical marketing applications in the digital economy. Human-centric marketing for brand attraction -- Content marketing for brand curiosity -- Omnichannel marketing for brand commitment -- Engagement marketing for brand affinity -- Epilogue: Getting WOW!
‫ נושא: ‬    Marketing.
   Internet marketing.
‫ מחבר נוסף: ‬    Kartajaya, Hermawan, 1947-, author
   Setiawan, Iwan, author
‫ מחבר נוסף: ‬    eBook Academic Collection (EBSCOhost)
ISBN:    9781119341062 (electronic bk.)
 
 
No Previous Record   No Next Record